'Ik' ben de doener.....heb hulp nodig om dat te doorzien

Dansk, Nederlands, Italian
The Toe

Re: 'Ik' ben de doener.....heb hulp nodig om dat te doorzien

Postby The Toe » Sun Dec 14, 2014 3:19 am

hoi,

sorry dat ik een beetje laat reageer, maar er zijn veel realisaties dat ik de mind niet ben. Veel van de conditioneringen zijn aan het vervallen, man! :) En dat is mooi om te zien....zo bevrijdend.

Ook 'ik ben aan het wandelen' is een gedachte dat claimt alsof die van jouw afkomt. Snappie?

Ook de gedachte '' Ik ga mijn teen bewegen' is niet van mij. Als er het rusten is in zijn in plaats van doen, dan wordt het nog makkelijker te doorzien dat er geen inspanning bij komt kijken om te lopen, fietsen, tanden te poetsen en zo van alles en nog wat. Echt raar.

Het enige waar nog moeite is om te doorzien dat alles vanzelf gebeurt. Ook het doorzien van het ikje als spontane gebeurtenis gebeurt vanzelf. Dat voel ik al 2 weken zeer streng.

Ook bij het praten is het niet echt duidelijk dat er geen ikje is. Soms wel , soms niet. Ook tekende ik iets op een papier om te zien hoe tekenen vanzelf gebeurt. Echt lachen met tuien!.....symbolen komen vanzelf op van circels, driehoeken, strepen.....ik kon niet anders dan lachen. Moest zelf dansen op muziek daarna.

The Toe

Re: 'Ik' ben de doener.....heb hulp nodig om dat te doorzien

Postby The Toe » Sun Dec 14, 2014 3:22 am

Bij het typen is hetzelfde aan de g ang als het praten. alleen ben ik me er nu wel bewust van hoe dat gaat, net als bij het tekenen op papier. Bij de vorige reply, tiepte ik er op los, maar nu weet ik op ben ik de waarnemer van hoe het tiepen precies in zijn werk gaat. Woorden komen op om te tiepen in mijn hoofd, en er is geen inspanning nodig om te tuepen......fijne dag nog verder (deze laatste zin komt echt niet van mij) Grappig :)

Return to “Other Languages”