Ja zeker lijkt dat zo, maar is er een ik die dat kan doen? Met kijken wordt ook bedoelt onderzoeken, zien hoe de vork op dit moment a l in de steel steekt. Er wordt gelezen, gedachtes verschijnen hoe te reageren totaal zonder controle welke, bepaalde woorden worden getypt, als je typt weet je dan vantevoren precies wat er komt te staan?ok,
Het lijkt of ik het ben die dingen moet doorzien of looken. Ik tiep woorden op mijn keyboard. Loslaten van concepten klinkt goed. Was er mee bezig.
Wat zijn concepten?
Mooi concept is ''je bent de waarheid al'' maar zolang het niet zonder twijfel gezien is heb je daar weinig aan, wel een goede instelling om te hebben hier.Voorbij het intellect? klint goed. OP dit moment wordt niets gezien. Voel me vrij alleen en leeg van binnen. NIets lijkt leuk te zijn meer. Ik wil alleen maar de waarheid.
Dat is dan weer minder, belangrijk om vertrouwen te hebben in het process, als zoveel anderen hier tot zien van de waarheid komen lukt dit jou ook. Al heeft ieder een unieke ervaring allemaal hebben we een zintuigelijke ervaring van de wereld en gedachten hierover, dat is gelijk.Ik probeer de concepten los te laten en zie wel waar het schip strandt. Ik begrijp echter niet waarom de bron me laat zoeken jaar in en jaar uit en vervolgens wil de bron van me dat ik het loslaat. De bron is wel een beetje dom. Rijmt ook nog. Maar ja, het zal wel kloppen, maar dat is een gedachte.
Dat is simpelweg omdat er niet jij en de bron is, jij en de bron zijn al een... http://www.youtube.com/watch?v=F7jSp2xmmEE zonder jij, of dit nou gezien is of niet.
Het werkt het beste om zoiezo om de dag minimaal te reageren, go with the flow maar zo blijft de focus. Depri is ook een deel van het leven, is het wel jouw verhaal of zijn het gedachtes over een vermeend jou?Ik kom terug zodra ik weer iets gezien heb, want anders lijkt het zo depri mijn verhaal. Alleen maar ikke. KLinkt zo dramatisch.
ps: de ik is de doener op dit moment al hoewel ik hem nergens echt kan vinden.
Hoe weet je dan zo zeker dat ik de doener is? Wat is ik?