Guiding på dansk - Jeg er så klar til dette

Dansk, Nederlands, Italian
Byron

Guiding på dansk - Jeg er så klar til dette

Postby Byron » Thu Feb 06, 2014 1:24 pm

Hej.

Der er ét ønske der overskygger alle andre. - Det er ønsket om frihed. Fra jeg var barn har jeg haft en følelse af at ville tilbage, men til hvad? Når jeg kigger tilbage på mit liv kan jeg se at jeg har søgt efter at være fri, selv længe før jeg blev bevidst om spiritualitet og muligheden for oplysning. Jeg bliver dog stadig grebet af verdens fristelser og hopper i med begge ben med den forhåbning at det vil give mig hvad jeg søger og vil mindske min lidelse - det gør det aldrig. jeg ville lyve hvis jeg sagde at min motivation for min søgen og for at være her ikke skyldes et stort ønske om at slippe for smerte/lidelse. At jeg er her (ved LU) netop nu skyldes, at jeg er blevet åben overfor at være ærlig med mig selv og undersøge hvad der er VIRKELIG sandt. Og det er selv om mit sind siger jeg ikke er klar til det. - Jeg kan se at der trods smerten der kommer ved at være mig, også er modstand på ændring, da det er så velkendt.

jeg søger en guide der vil tage mig ved hånden og vise mig hvor jeg skal kigge.

Byron

dreamer

Re: Guiding på dansk - Jeg er så klar til dette

Postby dreamer » Thu Mar 06, 2014 7:51 pm

Hej Byron

Lad mig tage dig ved hånden og vise vej :)

Det foregår generelt sådan at jeg stiller spørgsmål og du svarer.
Vi skal helst kommunikere samme mindst en gang dagligt. Hvis det ind imellem ikke kan lade sig gøre, skal vi give hinanden besked så hurtigt om muligt.
Du skal helst afstå fra spirituel søgen og praksis i den periode vi arbejder sammen, det er for at mindske muligheden for forvirring.

Kan du sige ja til dette er vi igang.

Venlig hilsen Vivi

dreamer

Postby dreamer » Fri Mar 07, 2014 6:46 am

Jamen jeg ser nu at en anden fandt dig :)

Byron

Postby Byron » Fri Mar 07, 2014 9:02 am

Ja :) ellers mange tak!

Return to “Other Languages”